22 wrz 2013

Wyniki rozdania Sleek&Real Techniques.

Nie będę dłużej trzymać Was w niepewności i ogłoszę dzisiaj szczęściarę, która zgarnia nagrodę w moim rozdaniu.

Na początku jednak chciałam podziękować Wam za wszystkie zgłoszenia i odpowiedzi! Frajdę z ich czytania miałam nie małą, jak zwykle zafundowaliście mi niezłego kopa motywacyjnego, a przy okazji masę pomysłów, których o ile czas pozwoli, nie omieszkam się zrealizować. :)

Niestety, nagroda jest tylko jedna....


... i wędruje do...
weronikaandrzejewska@gmail.com

Gratulacje! :)

A oto odpowiedź na pytanie konkursowe: 

"Bardzo spodobal mi sie twoj post '50 faktow o mnie', pomyslalam ze skoro ty dalas rade napisac tyle rzeczy o sobie, to ja dam rade napisac conajmniej polowe tj 25 pomyslow na nowe posty. :)
1. produkty ktore sie u ciebie nie sprawdzily
2. ulubiency niekosmetyczni
3. top 10 ulubionych ksiazek
4. kosmetyki za ktorymi plakalabys gdyby przestali je produkowac
5. mobilemixy
6. twoja przygoda/historia z blogowaniem
7. room tour!!!
8. przepisy na szybkie obiady dla studentow np. do 10, 15 zl
9. inspirujace cytaty, zdjecia, linki
10. jedna sukienka, 5 stylizacji
11. ulubione blogi, jakis maly ranking
12. jakies OGOLNE wskazowki dla osob walczacych z wypadaniem wlosow, od czego zaczac, co zbadac, co stosowac, czego nie itp
13. swietne produkty kosmetyczne do 5, 10 i 15 zl (taka seria)
14. post o organizacji czasu
15. propozycje lakierow do paznokci na tegoroczną jesien oraz na zime
16. must havy w twojej szafie
17. bydgoszcz w obiektywie (slabo znam to miasto)
18. ranking ulubionych zapachów
19. pomysly na domowe maseczki
20. zestawienie drogeryjnych podkladów
21. przegląd mody jesienno-zimowej
22. jak szukać fajnych rzeczy w lumpeksach
23. poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy
24. bardzo chętnie poczytalabym tez o twoim studiach
25. oraz twoich sposobach na ściąganie!!! :-)"

Właśnie napisałam do Ciebie maila, zgodnie z regulaminem na odpowiedź czekam 5 dni. Przy braku odzewu po tym czasie wyłonię kolejnego zwycięzcę.

Jeszcze raz dziękuję Wam za tak liczny udział i jednocześnie mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i z moim blogiem na dłużej. Nowy post już niebawem. :) Buziaki!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...