10 lip 2015

Rossmann haul.

Jakiś czas temu dostałam od mojej mamy kartę podarunkową do Rossmanna i kiedy w końcu wydałam z niej ostatnią złotówkę, postanowiłam pochwalić się Wam swoimi zdobyczami. Z góry założyłam, że nie wrócę do domu z wacikami i płynem micelarnym, czyli tak zwanymi produktami pierwszej potrzeby, a kupię jedynie to, co od dawna chciałam przetestować, a na co zawsze było mi szkoda pieniędzy. Żadnego z tych produktów jeszcze nie testowałam i poza jednym wyjątkiem (o czym za chwilę) są dla mnie totalnymi nowościami, dlatego chętnie poznam Waszą opinię na ich temat, jeśli Wy miałyście już okazję ich używać. Jestem strasznie ciekawa jak sprawdzą się u mnie. :) Zapraszam do oglądania!


Szampon i odżywka do włosów blond z serii OIL CARE Isana

Słyszałam o tym duecie dużo pozytywnych opinii i postanowiłam się skusić, tym bardziej że cena jest bardzo atrakcyjna. Nie wiem jak Wy, ale ja już na wstępie jest kupiona tymi tubkami, uwielbiam taki typ opakowań. :)


Odżywka w sprayu do włosów długich Aussie 
Trzyminutowa odżywka Aussie

Na te produkty skusiłam się z kolei za namową mojej współlokatorki, która jest w nich totalnie zakochana. Mnie do tej pory było z Aussie jakoś zupełnie nie po drodze. Nie ukrywam, że mam spore oczekiwania, tym bardziej że oba kosmetyki nie należały do najtańszych w swojej kategorii. ;)


Olejek do masażu migdał i papaja Alterra- wybrałam wygodniejsze opakowanie z pompką. Myślę, że będzie to fajny zamiennik oliwki Hipp i BabyDream, które uwielbiam. Mam zamiar zostawić go sobie na chłodne, jesienne wieczory.
Balsam pod prysznic z peelingiem olejek arganowy i wanilia Eveline- przyznaję, skusiło mnie opakowanie i waniliowy zapach oraz fakt, że poprzedni balsam pod prysznic Eveline spisywał się u mnie g-e-n-i-a-l-n-i-e :)
Mleczko nawilżające masło shea, słodki migdał, olejek arganowy La Petit Marseiliais- uwielbiam żele pod prysznic z tej serii, liczę na to, że mleczko będzie jeszcze lepsze, moja przyjaciółka kupuje je namiętnie od ponad pół roku zmieniając jedynie wersje zapachowe. Ta podobno jest najlepsza. ;) Zobaczymy.


Lakier do paznokci Rimmel #853 Pillow Talk - mam miętę i róż, przyszedł czas na błękit. Wiem, że wiele z Was nie znosi tych lakierów, u mnie sprawdzają się one bez zarzutu. Mają super kolory, nie sprawiają mi problemów przy aplikacji i całkiem przyzwoicie się trzymają. Nie mam się do czego przyczepić.
Lakier do paznokci Sally Hansen #340 Mint Sorbet- cukiereczek. :))) Uwielbiam takie kolory na lato!

To co, znacie, lubicie? :)

Nie macie pojęcia kiedy ostatnio tak bardzo cieszyłam się z weekendu, tydzień praktyk dłużył mi się niemiłosiernie... Lecę po zakupy, bo mam dzisiaj w planach upichcić coś pysznego na kolację, ale cicho, bo to niespodzianka. :P Miłego wieczoru i jeszcze milszego weekendu!

MÓJ INSTAGRAM 
/troszkę zmienił się adres/

https://instagram.com/soonnaaillee/

11 komentarzy:

  1. Isanę muszę przetestować, daj znać jak się spisze, bo już nie wiem co mam zrobić z tym sianem na głowie... A lakiery z Rimmela baaardzo lubię, z tej ostatniej Rity mam Rain rain go away (ten szary nudziaczek) i zdarzyło mi się, że miałam go na paznokciach 1,5 tygodnia, tylko tyle że starły mu się końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz widzę na blogu tą nową Isanę :) Kupię ją koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszące są szczególnie w tym przypadku Aussie, znowu się robi o nich głośno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko olejek Alterry, ale nie powalił mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, jestem szczególnie ciekawa produktów do włosów firmy Isana i olejku z Alterry - czekam na recenzję.
    Dodaję do obserwowanych - zostaję na dłużej, a jeśli znajdziesz chwilę zapraszam Cię do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten niebieski kolorek lakieru z Rimmela i jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się mega podobają te lakiery :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie jak Ty również jestem zadowolona z tych lakierów marki Rimmel. U mnie trzymają się dobrych kilka dni, a aplikacja jest bajecznie prosta:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...