26 sty 2016

Wyprzedażowe łupy. H&M | Medicine | Stradivarius | Reserved | SheIn

Dopiero co podniosłam się z łóżka, a już mam ochotę tam wrócić. Tęsknię za słońcem i delikatnym przymrozkiem, którymi rozpieszczał nas weekend fundując piękną zimę. Dzisiejsza mgła, roztopy, szarobure niebo i sześć stopni na plusie sprawiają, że Bydgoszcz wygląda wyjątkowo smutno, a ja najchętniej zamknęłabym się w domu i w towarzystwie wielkiego słoika Nutelli próbowała zmierzyć się z tą pogodą z czwartego piętra, unikając jednocześnie zasmaganych wiatrem włosów i przemoczonych butów.

Zanim jednak pojawię się na zajęciach (na które gdybym mogła, to wcale bym się dziś nie wybrała),  postanowiłam poprawić sobie humor i zacząć dzień od nowego posta dla Was. Obiecałam Wam co prawda trochę prywaty i noworoczne podsumowanie minionego roku, ale choć taki post powstał i dawno jest już skończony, cały czas zamieszkuje wersje robocze... Obawiam się, że pewne rzeczy stracą w pewnym stopniu swoją magię, intymność i wyjątkowość, gdy przestaną być tylko moje (nasze...) Z drugiej strony, myśl by podzielić się z Wami swoim szczęściem i receptą na nie, cały czas chodzi mi gdzieś tam niebezpiecznie po głowie.... Myślę, myślę, myślę...

Póki co zapraszam Was dzisiaj na drugi z kolei post zakupowo-ubraniowy. Tym razem pokażę Wam swoje wyprzedażowe łupy, które są na tyle aktualne, że na pewno będziecie mogły dorwać je jeszcze w sklepach. Wszystkim tęskniącym za kosmetyczną tematyką mogę obiecać, że taki post pojawi się w okolicach weekendu. Bardzo chciałabym również wrócić do serii miesiąc w zdjęciach, mam nadzieję, że czas mi na to pozwoli...

Koniec tego wstępu, zaczynamy!

Na początek dwie nowości z SheIn, na które czekałam wyjątkowo długo. Zamówiłam dwa swetry, z myślą o zimie, mrozie i sylwestrowym wyjeździe w góry, ale niestety dotarły do mnie dopiero niedawno.

KREMOWY SWETER Z WIĄZANIEM 
One size 


Generalnie bardzo mi się podoba, choć na stronie wyglądał bardziej na biały. W rzeczywistości jest zdecydowanie kremowy. To również pierwsza rzecz z SheIn, która po wyjęciu z paczki uraczyła mnie zapachem "chińskich ubrań", jeśli wiecie co mam na myśli. ;) Na szczęście po praniu wszystko jest ok, sweter zachował swój kształt i fason i na chwilę obecną jestem z niego zadowolona, miałam go już na sobie kilka razy i myślę, że mogę go Wam polecić. 


SZARY SWETER Z ROZCIĘCIAMI
One size


Przyznam szczerze, że tutaj jestem nieco rozczarowana, gdyż na stronie miał zupełnie inną, prążkowaną strukturę, za sprawą której tak bardzo mi się spodobał... W rzeczywistości wygląda zupełnie inaczej, jest to widoczne również przy linii dekoltu i wykończeniu na dole. Gatunkowo też nie jest najlepszy. 
Myślę, że będę go nosić, bo do woskowanych spodni i dużego naszyjnika wygląda ładnie, ale nie wróżę mu zbyt długiej kariery w mojej szafie. Podejrzewam, że po kilku praniach strasznie się rozciągnie i będzie zwyczajnie do wyrzucenia. Nie polecam! 








DŁUGI ROZPINANY KARDIGAN
H&M 



Długo szukałam czegoś grubego, ciepłego, dobrego gatunkowego, z kieszeniami i w moich kolorach. :) Okaz idealny znalazłam w H&M i choć kupiłam go w cenie regularnej (99,00 zł) nie żałuję ani złotówki, bo naprawdę go uwielbiam. :) Pasuje mi właściwie do wszystkiego- do delikatnym sukienek, czarnych rurek, wykończonych koronką szortów... Z dżinsami i zwykłym białym T-shirtem też wygląda super! Myślę że będę nosić go również wiosną i jesienią, tak się cieszę z tego zakupu, że gdybym miała na zbyciu stówę, to kupiłabym drugi taki sam. Jest dostępny w obecnej kolekcji, więc jeśli jesteście zainteresowane, to na pewno jeszcze go dorwiecie! 

BIAŁY PUCHATY SWETEREK
Reserved 

  
Podobał mi się już dawno, ale cieszę się, że wstrzymałam się z zakupem, bo teraz dorwałam go połowę taniej. Pewnie nie spodoba się każdemu, ale ja jestem w nim zakochana i wręcz szkoda mi go nosić (powiedzcie, że też tak czasem macie :P). Jest delikatny, kobiecy, taki trochę cukiereczek. :) Zresztą ja uwielbiam biel w szafie... :) 

DOPASOWANA MINI SUKIENKA 
STRADIVARIUS 

Mała czarna w trochę bardziej wyjątkowym wydaniu. Zauroczyła mnie prążkowana struktura i motyw srebrnej nitki. Chodziłam za nią dobry miesiąc aż w końcu przecenili ją na niecałe 50 zł. Musiałam ją mieć. :) Bardzo dobrze czuję się w takim kroju, to jeden z moich ulubionych fasonów sukienek. Na pewno nie raz będziecie miały okazję zobaczyć mnie w niej na i nstagramie.  


PÓŁGOLF Z PRĄŻKOWANĄ STRUKTURĄ
Stradivarius 

Najpierw kupiłam bordowy i tak go polubiłam, że kilka dni później skusiłam się na podobny, tym razem szaro-biały egzemplarz. 


SPÓDNICZKA W STYLU BOHO 
Medicine 


Nie raz polecałam Wam już ten sklep, bo mają bardzo proste, ale jednocześnie oryginalne i nietuzinkowe ubrania (uwielbiam szczególnie ich męskie kolekcje), a w dodatku praktycznie non stop są tam jakieś promocje i rabaty.  Spódniczka na którą się skusiłam urzekła mnie nie tylko wzorem i zwiewnym materiałem, ale również ciekawym, asymetrycznym fasonem, którego niestety nie dałam rady w żaden sposób uchwycić na zdjęciach. Jeśli jesteście zainteresowane tym modelem (była dostępna również wersja czarna), to zajrzyjcie na ich stronę online, tam modelki w krótkich filmikach prezentują jak te ubrania prezentują się w ruchu, co swoją drogą jest świetną sprawą. 
Zamierzam nosić ją z botkami z frędzlami i kozakami za kolano do białej zwiewnej koszuli, ale myślę że latem sprawdzi się jeszcze lepiej. :) Bardzo ją Wam polecam! 


BIAŁA ZWIEWNA KOSZULA OVERSIZE 
Medicine 


A to właśnie wspomniana wcześniej koszula. Bardzo dobra gatunkowo, ale niestety strasznie się gniecie. Poprzednia, którą miałam już się zniszczyła, a to zdecydowany must have w mojej szafie, więc skorzystałam z wyprzedaży i zaopatrzyłam się w nowy egzemplarz. Po raz kolejny- ma bardzo ładny fason, ale jako, że jestem fotograficznym beztalenciem... same rozumiecie. Na pewno pokażę ją Wam na sobie za jakiś czas. 

Uff i to już wszystko. Dajcie znać czy coś spodobało się Wam szczególnie i czy lubicie wyprzedaże. Ja średnio za nimi przepadam, wszechobecny bałagan, chaos i brak moich rozmiarów doprowadza mnie do szału, ale muszę przyznać, że tym razem moje zakupy były wyjątkowo owocne. :) 

Ściskam Was ciepło i pozdrawiam! 

 INSTAGRAM

https://instagram.com/soonnaaillee/

14 komentarzy:

  1. Świetne ciuszki! :) Najbardziej podoba mi się ten pierwszy sweter z wiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, też tak mam, że szkoda mi aż nosić niektóre rzeczy takie są piękne. :D
    Uwielbiam białe koszule, ale ciężko mi znaleźć takie, które spełniałyby moje wymagania. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta piekna zima niestety byla za krotka... Teraz tez - szaro i ponuro. Piekna ta ostatnia spodniczka, juz sie nie moge doczekac lata :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i trzeci sweterek genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy, ja w STRADIVARIUSie kupiłam świetny kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne ciuszki upolowałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś dodawac zdjęcia wszystkiego na sobie a nie tylko wybranych rzeczy? Byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra ciuszki :) Najbardziej podoba mi się pierwszy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne sweterki.:)
    US$27.30
    US$24.99

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja uwielbiam Twój styl, zawsze jak oglądam, co kupiłaś to większość rzeczy sama bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek z wiązaniami jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te dwa sweterki jasne sa cudne!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...