24 cze 2011

Ludzie zejdźcie z drogi, bo listonosz jedzie!

Po prawie trzygodzinnym spacerze wróciłam do domu, gdzie czekało na mnie wygodne łóżko, gorąca czekolada, spokój znajomych ścian i… dwie paczki! W przeciwieństwie do mojego psa, bardzo lubię widok listonosza. Szczególnie wtedy kiedy z niecierpliwością wyczekuję jakiejś przesyłki. :) Ale do rzeczy.

Kilka dni temu złożyłam (kolejne już) zamówienie w sklepie internetowym firmy Yves Rocher, twórcy kosmetyki roślinnej. Tych, którzy nigdy nie słyszeli o ich produktach odsyłam tutaj. Tradycyjnie skusiłam się na wypróbowany i sprawdzony żel pod prysznic i do kąpieli z serii Plaisirs Nature, tym razem o zapachu jeżyny. Pachnie cudownie, jest idealny na lato. Oprócz tego wybrałam malinowy balsam do ust w słoiczku, nad zakupem którego zastanawiałam się już od dłuższego czasu oraz odżywkę i szampon do włosów suchych i zniszczonych z wyciągiem z owsa. Firma jest mi dobrze znana, więc podejrzewam, że nie będzie to żadne odkrycie, jednak nie ukrywam- mam bzika na punkcie ich kosmetyków i bardzo często do nich wracam. Niebawem recenzje produktów YR, jednak już teraz gorąco zachęcam do zakupów! :)

Kolej na drugą paczkę. Kosmetyki firmy NYX, „chodziły” za mną już od kilku dobrych miesięcy. Pierwszy raz usłyszałam o nich w filmikach jednej z youtubowiczek i już wtedy zapragnęłam wejść w ich posiadanie. W końcu się udało! Szminka w kolorze 522- circe oraz korektor w odcieniu light stały się moją własnością. :) Jestem już po pierwszy starciu z tymi produktami (tu się objawia moje niedoczekanie i niecierpliwość) i zdecydowanie się nie rozczarowałam. Jednak jak mówią, nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca, a więc potestuję je jeszcze i dopiero wtedy podzielę się z Wami swoimi odczuciami.
A Wy używałyście kosmetyków YR bądź NYX? Co o nich sądzicie? Chętnie poznam Wasze opinie.
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu! :)

27 komentarzy:

  1. ja tez lubie listonoszy ;D


    Yves ma dobre kosmetyki, a te zapachowe! normalnie miodzio ;D

    zapraszam Cie na mojego bloga :D moze i do obserwacji? z checia jak to mówią - I WILL FOLLOW BACK :D

    fajnie, ze piszesz o kosmetykach, ja w sumie poki co napisalam z pare razy, ale o lakierach i pomadkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj oj oj linki jeszcze dla Ciebie, no i zapomniałabym :D

    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)


    FASHION VICTIM - LIKE FACEBOOK PAGE!
    FASHION passion -FBpage - ALL BOUT FASHION, EVENTS, ART, FAMOUS PAINTERS, MUSIC, CONCERTS, LOOKS, MY RECIPES AND INSPIRATIONS

    MY BLOG - FASHION PASSION - MY RECIPES

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek ma ta szminka:D ciekawa jestem tych kosmetyków:)

    Jeśli chodzi o ,,biedronkowe'' żele to niestety trzeba trafić, bo one nie zawsze są:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolorek szminki :)i dziękuję bardzo za oddanie głosu ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu filmiku RockGlamPrincess mam ochotę na NYXa;P Zwłaszcza na to co kupiłaś + bazę pod podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam powiedzieć, że:
    po 1. piękna oprawa bloga pod względem estetyki :))
    2. ja używam od czasy do czasu kosmetyków YR i choć są, jak na nasze warunki, dość drogie, to za to mają fajną jakość, choć te do twarzy są mało delikatne (moim zdaniem)
    3. przyjemnie się czyta, jak piszesz :)) lubię to :)

    pozdrawiam! i chyba nie mam wyobru, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię kosmetyki YR. Ciekawa jestem Twojej opinii o tej odżywce, bo jak do tej pory to próbowałam tylko szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz :) Ohh jak ja bym chciała, żeby moje włosy sięgały już za ramiona :D zazdroszczę Ci pod tym względem. I sama teraz liczę każdy nowy centymetr :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nie używałam kosmetyków tej firmy :) wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam nic z obydwu firm, może kiedyś sobie coś sprawię. I dzięki, że trzymałaś kciuki, po komentarzach widzę, że wszystkim się podoba. Dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś otagowana :) http://merczens.blogspot.com/2011/06/29-tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie strasznie kuszą pomadki z NYX, czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. szminka jest ladna, ale kosmetyków nigdy z tej firmy nie miałam okazji używać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam kosmetyków tych firm, zatem czekam na recenzje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, koniecznie pokaż odcień tej szminki na ustach :) zastanawiałam się swego czasu nad jej zakupem, ale ciężko stwierdzić jaki ma naprawdę kolor patrząc tylko na zdjęcia samej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szmineczka wygląda fajnie, tak samo jak korektor :)
    A co do kosmetyków z YR to bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję, ;-) czasami się zastanawiam czy moje posty wgl ktoś czyta, ale każdy blogger tak ma ,że się tego obawia ;-)
    Jeśli chodzi o markę Yves Rocher, to moja mama dużo u nich zawsze kupowała mają świetne kosmetyki, pomadka NYX ma ciekawy odcień, ja się zastanawiam teraz nad pomadkami essence, bo nigdy nie miałam a miss sporty to jakaś porażka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ogólnie lubię produkty z Synesis tylko ten mi jakoś nie przypadł do gustu :) A co do zapachu męskich perfum to też je lubię, ale jak mają je mężczyźni a nie kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bourjois Healthy Mix to świetny podkład o średnim kryciu. Szczerze go polecam na okres wiosna-lato :) Cera dość szybko się po nim świeci (mam mieszaną), ale to można przeboleć, bo naprawdę ładnie wygląda na twarzy.

    Jednak na lato chciałam sobie kupić podkład mineralny Lily-Lolo, ciekawa jestem efektu jaki dają minerały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez, dlatego sama taki nakrecilam. Zapraszam tez na moj youtubowy kanal.

    OdpowiedzUsuń
  21. przyjemny haul :)

    nie używałam kosmetyków NYX, ale jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę odżywkę do włosów YR. Nie wiem, czy już jej próbowałaś, ale radzę nakładać jej maleńką ilość, zdecydowanie mniejszą niż silikonowych odżywek, bo po prostu możesz mieć po niej ciężkie i tłuste włosy. Mała ilość natomiast zupełnie wystarcza, a włosy wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jedną pomadkę z nyxa i jest ok :) Bardzo kremowa, nie wysusza ust, piękne nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sonnaile, po prostu naprawdę spodobał mi się Twój blog, bo staram się kupować dobrej jakości kosmetyki po jak najniższej cenie:))
    Dlatego lubię czytać opinie osób, które już przetestowały coś dla mnie dostępnego.
    Np. wiedza na temat mazideł Diora, MAC czy YSL jest dla mnie stratą czasu, skoro nie stać mnie na żadne z nich :D

    no to buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Atqa, to nie jest moja pierwsza odżywka YR, także zdążyłam już je "wyczuć" że tak powiem. Rzeczywiście zbyt duża jej ilość powoduje, że włosy są tłuste i cholernie się kleją. Poznałam ten ból przy pierwszym kontakcie. Na szczęście człowiek na błędach się uczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używałam ani kosmetyków NYX ani YR :) zatem czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...