10 sie 2011

Słońce, morze, piasek.

Nic nie musieć, nigdzie się nie spieszyć i niczym się nie martwić. W każdej chwili móc przytulić się do drugiej osoby, podsuwać sobie nawzajem herbatę z cytryną czy kromkę świeżego pieczywa i wspólnie wygrzewać się na słońcu pod zabójczo błękitnym niebem. W między czasie spacerować brzegiem morza, aż do mdłości zajadać gofry z nutellą, a wieczorami podziwiać zachody słońca. Tego właśnie potrzebowałam. Zresetowania codzienności. Było pięknie. Będzie brakować mi tych dni wypełnionych słońcem, podczas których jakby czas wolniej płynął, tego niesamowitego spokoju i beztroski. Może to ten piasek, może rurki z bitą śmietaną, które tam smakują wyjątkowo dobrze, a może po prostu częściej uśmiechający się ludzie sprawiają, że uważam to miejsce za tak wyjątkowe. Dziś wracam do Was wypoczęta, z masą energii i chęci do życia. Odkurzam pomysły odkładane na później. Efektów możecie spodziewać się już niebawem. :)
Tym czasem uciekam się rozpakować, ogarnąć ten okropny bałagan, a potem zasiądę do nadrobienia zaległości w odwiedzaniu i komentowaniu Waszych blogów. W końcu tak dawno mnie tam nie było! :)

Zachęcam również do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Do wygrania paletka dziesięciu cieni NYX w neutralnych kolorach. Szczegóły TUTAJ. Muszę się także pochwalić się, że udało mi się nawiązać współpracę z firmami QUIZ oraz SIMPLE BEAUTY. Zachęcam Was do zapoznania się z ich ofertą, a Paniom Ani i Dorocie w tym miejscu jeszcze raz dziękuję za okazane mi zaufanie. Czekam na produkty i zabieram się za wielkie testowanie. :)
Chciałam również podziękować Viollet, za wyróżnienie mnie i zaproszenie do wzięcia udziału w aż dwóch TAGach. Jest mi strasznie miło, z przyjemnością je zrealizuję. :)


Na dzisiaj to już wszystko, typowo kosmetycznej notki możecie spodziewać się w najbliższych dniach. Buziaki kochani. :*

10 komentarzy:

  1. Morze jest piekne. Jak ja sie ciesze, ze mieszkam naprawde niedaleko! :) fajnie, ze wrocilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie dokładnie byłaś? Sama zastanawiam się nad wyjazdem nad morze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy, witamy! :)
    Uwielbiam może, z chęcią wracam tam co roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham morze ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Simple Beauty kojarzę, jestem ciekawa recenzji kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :) cieszę się, że wyjazd Ci się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lusterko-em, w Karwii. :) Malutka, bardzo spokojna, typowo turystyczna miejscowość. I najpiękniejsza plaża nad Bałtykiem. Polecam wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...