1 wrz 2015

Kierunek -> Grecja!



Nie macie pojęcia jak długo marzyłam o tym dniu! Dzisiejszej nocy rozpoczynamy Nasze Wielkie Greckie Wakacje na romantycznej wyspie tysiąca plaż. :) Lecimy na Kos, a o tym dlaczego akurat tam, na pewno opowiem Wam jeszcze w osobnym poście. Nasz wybór nie jest przypadkowy i upłynęło sporo czasu zanim podjęliśmy ostateczną decyzję. Nie obyło się niestety bez małych komplikacji i nieoczekiwanych zwrotów akcji, ale wierzę, że mimo wszystko spędzimy tam jeden z najlepszych tygodni Naszego życia. :) Trzymajcie kciuki!

Obiecałam Wam na dziś coś specjalnego, ale natura życiowego tchórza wygrała z moimi zamiarami... Kto wie, może oprócz opalenizny i najlepszych wakacyjnych wspomnień przywiozę ze sobą jeszcze garść odwagi i moje plany sprzed kilku dni po powrocie ujrzą światło dzienne.

Tymczasem domykam walizkę i przesyłam Wam ciepłe pozdrowienia! Mam zamiar jeszcze uciąć sobie małą drzemkę przed wylotem o ile umożliwi mi to paniczny strach przed lataniem. Za to też trzymajcie kciuki. ;)

Ściskam i do napisania za tydzień! :*:*:*

PS. Nie obiecuję, ale bardzo możliwe, że będziecie mogły podglądać Nas na instagramie:

https://instagram.com/soonnaaillee/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...