23 lut 2013

Wyczekując nadejścia wiosny- plan zakupów + inspiracje.

Dzisiejszy post zaczęłam przygotowywać dla Was jeszcze kiedy nie działał mi aparat, publikuję go więc trochę z małym opóźnieniem. Miłego czytania!

Za oknem co prawda jeszcze śnieg, ale poniedziałku temperatura ma zacząć stopniowo wzrastać. Na początku marca w Bydgoszczy ma być ponad 12 stopni! Wiosna nadchodzi wielkimi krokami, z czego niesamowicie się cieszę, bo zimy wprost nienawidzę i mam już po dziurki w nosie grubych kurtek, szalików, zmarzniętych rąk i wiecznie doskwierającego przeziębienia. Pozytywnie nastawiona zaczęłam robić już nawet plan wiosennych zakupów. Jesteście ciekawe co ciekawego dla siebie wypatrzyłam? :)

Nowego płaszczyka kupować nie zamierzam, te z wcześniejszych sezonów cały czas mi się podobają, nie ma sensu wyrzucać pieniędzy w błoto. Nie pogardziłabym natomiast jakąś jeansową kurteczką. Piękne, z koronką przy rękawach widziałam w New Yorkerze, ale kosztowały aż 160 zł. :( Trochę mi szkoda, poszukam czegoś innego.


Przydałyby mi się też jakieś buty. Szpilki na pewno. Tylko czarne czy jasne? Chyba jednak jasne. Mam co prawda lakierki nude, ale z wolnym palcem, więc zostawiam je sobie na maj i czerwiec. :) Teraz wolałabym  coś zamszowego.
No i konieczne balerinki do latania na co dzień. Zwariowałam na punkcie kremowych i beżowych z uroczymi kokardkami.


Idźmy dalej.
Wymarzyłam sobie dżinsową koszulę. Najlepiej taką z koronką na karczku, ale obawiam się, że nigdzie takiej nie znajdę, więc zadowolę się i zwykłą ze Stradivariusa.
Strasznie podobają mi się też bluzki z ozdobnymi kołnierzykami bebe. Na allegro można kupić je praktycznie za grosze. Będę polować na białą, albo taką w kolorze butelkowej zieleni.
Do tego koronkowa oraz rozkloszowana spódniczka i jestem praktycznie ubrana na całą wiosnę.



Gdybym nie wiedziała co zrobić z pieniędzmi, to kupiłabym sobie pewnie jeszcze nową torebkę, beżowe rurki i złoty zegarek, ale nie można mieć przecież wszystkiego.

A Wy planowałyście już zakupy na wiosnę? Jeśli nie- zostawiam Was z inspiracjami, a sama znikam do botaniki. Trzymajcie się!  :) 


31 komentarzy:

  1. Balerinki z kokardkami i dżinsowa koszula z koronką są cuuudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko takie na jedno kopyto
    kwiaty koroneczki dzins nuda wieje

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja lista zakupów też jest baaaaardzo długa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładne szpiki nude widziałam w Deichmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baleriny i koszula - genialne :)
    Moja garderoba również się o nie wzbogaci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są rewelacyjne;) Za mną też chodzą podobne spódniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce kupić sobie zegarek,buty,spódnice ,bluzkę,torebkę itp,itd .. ;)
    tylko nie wiem za co kupię te wszystkie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę taką różowo-pudrową torebeczkę z haftem, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rownież nienawidzę zimy...i czekam z niecierpliwością na wiosnę:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja muszę na wiosnę sprawić sobie spodnie w róże i białe trampki :) Aaa i przydałyby się jakieś szpilki, bo mam tylko jedne w kolorze wina

    OdpowiedzUsuń
  11. jeansowa kurtka <3 must have na wiosne
    + te inrpiracje.. wielkie dzieki przypomnialas mi co bardzo chce miec :D
    pozdrawiam!

    smokeyawesome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na jesieni kupiłam sobie ukochana jeansową kurtkę w Orsay'u :) Wprawdzie towarzyszyła mi jeszcze w tamtym roku, ale teraz czeka już na wiosnę :) Planowałam zakup butów workerów, ale gdy dzisiaj przymierzyłam jedne w Wojasie to szybko doszłam do wniosku, że wcale nie są mi potrzebne :) Co najwyżej nabędę jakieś szpilki i może jakąś sukienkę w pastelowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie mogę się doczekać wiosny. Na zakupach jeszcze nie byłam, może za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  14. czarny żakiet (stary ledwo zipie), cygaretki, balerinki, białe trampki (allegro za 13zł), parę t-shirtów i bluzek. ale polować na nie będę z kuponami z facebooka i gazet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam o dżinsowej kurteczce, ale nie mogę znaleźć ideału :) zamiast tego mam na już na oku ramoneske i buty :) ale czekam jeszcze, w końcu sezon jeszcze się dobrze nie zaczął :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać wiosny,mam tyle pomysłów na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam bardzo podobne zachcianki :D poluję na jeansową kurteczkę, złoty zegarek i bluzkę z fajnym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aj bardzo fajny post :)
    lubię takie czytać a do tego są inspirujące i sama z chęcią zrobię sobie taką listę - może mnie troszkę ustrzeże przed bezsensownymi zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też sobie muszę koniecznie zrobić taką listę zakupów. Zainspirowałaś mnie tą koszulą jeansową z koronką na barkach - cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Beżowe szpilki i balerinki z kokardkami to moi faworyci:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ostatnio jakoś modowe zakupy zbytnio nie kręcą... Ale kupowanie kosmetyków to już mega radocha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To co wymieniłaś to chciałabym wszystko, nawet ostatnio kupiłam sobie bluzkę z krótkim rękawkiem z takim właśnie ozdobnym kołnierzykiem i kosztowała tylko 35 złotych dlatego musiałam ją wziaść!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post :) zainspirowałaś mnie do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sa te balerinki!! Moglabys mi moze zdradzic gdzie je mozna kupic?:) Strasznie mi sie podobaja:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, zdjęcie znalazłam na jakieś przedawnionej aukcji allegro, ale pewnie jest pełno podobnych :)

      Usuń
    2. Dziekuje Ci bardzo za odpowiedz:* bede w takim razie szukac:)

      Usuń
  25. Spódniczki w kwiaty na końcu są fantastyczne ;) Chyba sobie sprawię taką na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dżinsowe kurtki łatwo upolować w sh, ja swoją kupiłam rok temu dziecięcą i służyła mi całą wiosnę i lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...