10 lut 2014

Do kogo trafi archiwalny ShinyBox?

W przerwie między egzaminem, a nauką na kolejny, wpadłam tu dosłownie na chwilę by ogłosić Wam wyniki konkursu z ShinyBox i poprawić humor jednej z Was. :)

Zapytałam Was, jaki kosmetyk umieściłybyście z walentynkowej edycji ShinyBox. W odpowiedziach królowały czerwone pomadki, olejki do masażu i balsamy z drobinkami, które większości z Was najbardziej kojarzą się z dniem Świętego Walentego. ;) Po bliższym przyjrzeniu się wszystkim Waszym pomysłom postanowiłam, że pudełko niespodzianka trafi do...

MENTOSKI! 
justynamietus@gmail.com

za odpowiedź, która najbardziej zapadła mi w pamięć:

"Jakieś ekskluzywne perfumy :) Mało ich w Shiny, a wiadomo, że czasem w walentynkowy wieczór jesteśmy ubrane tylko w... zapach perfum :D"

Mail już poleciał, na odpowiedź czekam do czwartku włącznie. :)
Gratulacje kochana!

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i ściskam ciepło!
Dajcie mi jeszcze chwilę, poprzeżywam dzisiejszy m-a-s-a-k-r-y-c-z-n-y egzamin, powalczę jeszcze z fizjologią i w weekend wracam z nowym postem. Słowo. ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...