7 gru 2011

WYNIKI i małe podsumowanie mikołajkowego rozdania.

Kochani, zanim przejdę do samego sedna, pozwolę sobie na małe podsumowanie. Wczoraj po północy zakończyło się trzecie już rozdanie na moim blogu. Zgłoszeń była cała masa! O darmowe zakupy w internetowym sklepie alledrogeria.pl walczyło 200 osób, co dało blisko 300 losów. Bardzo dziękuję Wam za tak liczny udział. Cieszę się, że nagroda przypadła Wam do gustu!
Szczególnie dziękuję wszystkim tym, którzy poświęcili trochę więcej czasu na napisanie komentarza i podzielili się ze mną swoją opinią na temat bloga. Każda Wasza uwaga jest dla mnie niesamowicie ważna i cenna. Cały czas pracuję nad blogiem, dopracowuję go, ulepszam i z całego serducha staram się aby rozwijał się w coraz to lepszym kierunku, a Wy mi w tym pomagacie.
Jak to zwykle bywa, zdania były podzielone. Wiele z Was krytykowało prostą grafikę bloga, innym z kolei minimalistyczny styl przypadł go gustu. Pojawiły się też niepochlebne opinie na temat zdjęć nienajlepszej jakości. Mam tego świadomość, robię co mogę, ale brak odpowiedniego sprzętu i funduszy niestety też robi swoje. W Waszych komentarzach znalazło się też wiele rad i próśb- chociażby o większą częstotliwość pojawiania się postów, ale nie tylko. W każdym razie jeszcze raz bardzo dziękuję za każde szczere słowo i zapewniam, że będę robiła co w mojej mocy, abyście czuli się tutaj dobrze i wracali tu z przyjemnością.

Ale się rozgadałam! Miało być krótko, a wyszło jak zwykle. :) Nie trzymam Was już dłużej w niebewności.
Darmowe zakupy na kwotę 50 zł w sklepie alledrogeria.pl wygrywa...



Kochana, już wysyłam do Ciebie maila w celu ustalenia wszystkich szczegółów. Na kontakt czekam zgodnie z umową trzy dni, jeżeli do tego czasu nie otrzymam odpowiedzi, zwyciężczyni zostanie wylosowana ponownie.

Od przyszłej notki wracamy już do typowo kosmetycznych tematów. Szykuję dla Was post z bublami, kilka recenzji, a także kolejną wycieczkę po najciekawszych zakamarkach swoich czterech ścian. Także zaglądajcie! :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje:) super konkurs...moze bedzie jeszcze, ja sie zglosilam na ostatnia chwile hehe?
    Ja niedawno tu dopiero trafilam, wiec nie wiem jak bylo wczesniej jelsi chodiz o wystroj bloga, ja bym dolozyla troszke kolorkow:)
    Zapraszam tez do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :*

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że prowadzisz całkiem ciekawy blog. Aż chce się czytać:)
    Zwyciężczyni gratuluję :D
    I zapraszam do mnie w wolnej chwili! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) u mnie takze odbedzie sie w przyszlym tygodniu rozdanie, moze wezmiesz udzial? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie czekam na posta z bublami :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...