28 sty 2014

Styczniowy ShinyBox + KONKURS! Wygraj pudełko! :)

Zapraszam Was dzisiaj na ekspresowy post, który czeka na dokończenie już od zeszłego weekendu. :) Pokażę Wam szybko co znalazłam w styczniowej, karnawałowej edycji ShinyBox, a później zaproszę Was na mały konkurs, w którym będziecie mogły wygrać swoje pudełko-niespodziankę. Kubek herbaty w dłoń i zaczynamy! ;)


Gdybym miała w dwóch słowach opisać styczniową zawartość boxa powiedziałabym, że bywało lepiej. Bardzo cieszy mnie obecność automatycznej kredki do oczu Linea marki Paese. Noszę ją na powiekach już trzeci dzień z rzędu i powiem Wam szczerze, że jestem naprawdę pod wrażeniem! Trzyma się w nienarudzonym stanie przez cały dzień, a piękny, brązowo-czekoladowy kolor świetnie podbija zieloną tęczówkę. Pokuszę się o stwierdzenie, że będzie niezłą rywalką dla uwielbianych przeze mnie żelowym kredek Avon Super Shock. ;)

Obecność nawilżającego kremu pod oczy Bioliq w boxie również oceniam pozytywnie. Produktów pod oczy nigdy za wiele, zresztą krem pod oczy to jeden z moich ulubionych rodzajów kosmetyków, chętnie testuję wszystkie nowości w tej kategorii. Na razie go nie otwieram, czeka na swoją kolej.

Baz pod makijaż co prawda nie używam, ale marka jako, że Dermika chodzi za mną już od dawna, jestem skłonna spojrzeć na ten wygładzająco-rozświetlający produkt trochę bardziej przychylnym okiem. ;)

Jeśli chodzi o peeling do stóp Evree to zużyć go zużyję, ale nie uważam, żeby jego obecność w styczniowej edycji była jakimś super rozwiązaniem... Oliwka do paznokci Delwell już poleciała do siostry, nie dla mnie takie wynalazki, za dużo z tym paprania się. ;) Ale pachnie pięknie, to trzeba jej przyznać!

***

Tym razem pudełko ShinyBox będzie miała okazję otworzyć również któraś z Was! Ekipa ShinyBox wysłała mi jeszcze jedno, tym razem archiwalne pudełko, które będziecie mogły zgarnąć w dzisiejszym konkursie. Jakie? O tym przekonana się zwyciężczyni! ;)


Zasady są bardzo proste!
Jedynym koniecznym warunkiem jest wypełnienie formularza, polubienie profilu ShinyBox na fb (KLIK) i odpowiedź na pytanie konkursowe. Na Wasze zgłoszenia czekam do przyszłej niedzieli (do 09.02.2014). Do zabawy zapraszam również wszystkie anonimowe czytelniczki, obserwacja mojego bloga nie jest obowiązkowa. ;)




Powodzenia!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...