22 kwi 2015

Kobiece nowości z Sheinside.

W ostatnim poście obiecałam, że pokażę Wam trochę nowości ubraniowych, ale zanim zabiorę się za przegląd szafy i tego co ostatnio kupiłam, muszę zrobić jeszcze małą rundkę po centrum handlowym i zorientować się, jaka część z tych nowości jest jeszcze dostępna w sklepach, bo jak się pewnie domyślacie, wiosenną garderobę uzupełniałam na przestrzeni ostatnich kilku(nastu?) tygodni.
Dzisiaj natomiast, zanim zostanę uwięziona na uczelni do samego wieczora, chciałam pokazać Wam nowości z Sheinside, które tym razem dotarły do mnie wyjątkowo szybko, bo po niecałych dwóch tygodniach od momentu złożenia zamówienia. Dzięki uprzejmości Sheinside, wybrałam sobie kolejną skórzaną kurtkę, tym razem w dużo bardziej kobiecym wydaniu niż poprzednio (KLIK) oraz biały, ażurowy sweterek dla siostry. Zobaczcie same:



Czarno-beżowa kurtka skórzana
Rozmiar S


Jestem nią zachwycona, moim zdaniem jest przepiękna i będzie pasować mi do wielu rzeczy. Wybrałam rozmiar S i pasuje idealnie, zgadza się z wymiarami podanymi na stronie, więc warto zwrócić na nie uwagę. Materiał, który połączono z ekoskórą jest dość cienki, więc póki co jest na nią jeszcze trochę za zimno, ale na późniejszą wiosnę i chłodniejsze, letnie wieczory sprawdzi się idealnie. Już widzę ją z czarnymi rurkami, jasną koronkową bluzką i szpilkami w kolorze nude. :)))



Ażurowy biały sweterek
One size


Wybrała go sobie moja siostra, jest bardzo dobrze wykonany (z tyłu wystaje z niego jedna nitka, ale bez problemu można się jej pozbyć) i według mnie wygląda dużo ładniej niż na zdjęciach na stronie. Ma fajny krój (super do spodni z wysokim stanem i szortów) i przyjemny materiał. Jak zaraz zobaczycie, jest dość krótki i występuje tylko w jednym, "uniwersalnym" rozmiarze, więc koniecznie zwróćcie uwagę na wymiary na stronie, bo dla wielu osób może okazać się za mały!


Koniecznie dajcie znać co myślicie, a ja lecę robić owsiankę i powoli zbieram się na zajęcia. Miłego dnia :*

ZOBACZ TAKŻE:
1) Gotowa na wiosnę- nowości z Sheinside.  
2) Nowości z Sheinside.
3) Pierwsze zamówienie z Sheinside. 

MÓJ INSTAGRAM

https://instagram.com/sonnaillee/

12 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy :) A skąd masz spódnicę w kwiaty? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladna kurtka, chodzi mi po glowie zakup podobnej w kolorze nude lub baby blue, ale cos czuje ze tak sobie nic i nie wybiore!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek :) Ja ostatnio też odebrałam paczkę z sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi za to wpadła w oko ta Twoja piękna spódnica w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krótki sweterek jest super, podobny kiedyś upolowałam za złotówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurteczka, taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ramoneska świetna :) choć ja bym wolała całą czarną ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...