14 wrz 2014

Moje pierwsze zamówienie z Sheinside.

W zeszłym tygodniu dotarło do mnie moje pierwsze zamówienie ze strony Sheinside. Nie spodziewałam się cudów, byłam pewna, że ubrania dotrą do mnie bardzo pogniecione i będą niekoniecznie dobrej jakości, muszę jednak przyznać, że jestem strasznie miło zaskoczona i właściwie nie mam się do czego przyczepić. :)

Zostawiam Was ze zdjęciami, miłego oglądania!

SUKIENKA
(zamówiłam rozmiar S, na co dzień noszę S lub XS)


Wygląda identycznie jak na zdjęciach i jest naprawdę świetna jakościowo. Jest ładnie uszyta, ma podszewkę i zapinana jest z tyłu na kryty zamek. Według mnie jest idealna na wiele okazji, na rodzinne spotkania, małe imprezy, ale i na co dzień. Bardzo ładny, wytłaczany, dość gruby materiał sprawia, że sprawdzi się również w połączeniu z kryjącymi rajstopami w wielu jesiennych stylizacjach.
Pasuje na mnie idealnie, wymiary zgadzają się z informacjami podanymi na stronie. Jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona. :)


BLUZKA 
(zamówiłam rozmiar S, na co dzień noszę XS lub S)


Urzekł mnie jej zwiewny materiał i przepiękny, romantyczny wzór, totalnie moje klimaty. :) Bluzkę określiłabym raczej jako tunikę. Gdyby była ciut dłuższa, przy moim niepełnym metrze sześćdziesiąt z powodzeniem mogłabym nosić ją jako sukienkę. "Bluzka" ma asymteryczny krój, jest wyraźnie dłuższa z tyłu, co na zdjęciach na stronie nie było aż tak widocznie. Zdecydowanie wolę nosić ja wpuszczoną w spódnicę, spodenki czy dżinsy, bo jako, że jestem niska, niekoniecznie dobrze czuję się w takim kroju. Duży plus za jakość, nie odbiega ona w niczym od ubrań z moich ulubionych sieciówek.


Która rzecz sposobała Wam się bardziej? Zamawiałyście coś z Sheinside? Byłyście zadowolone? Na co warto zwrócić uwagę? Czekam na Wasze komentarze i życzę Wam udanego zakończenia weekendu. Pogoda znowu nas rozpieszcza. :)

Zobacz także:
* SUKIENKI Z SHEINSIDE.

21 komentarzy:

  1. sukienka jest śliczna :) Sama bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nic nigdy nie zamówiłam z sheinside ale wiele rzeczy od nich podoba mi się ;) urzekła mnie sukienka, wyglądasz w niej rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa sukienka, ładniejsze białe meble:P

    OdpowiedzUsuń
  4. oni mają prześliczne rzeczy, ale nie ogarniam tego całego pay pal i nie umiem stamtąd zamawiać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mi się podoba :) A jak długo czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka nie do końca mi się podoba, ale za to bluzeczka wygląda świetnie :) Przyjemnego noszenia!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka bardzo mi sie podoba, ale jakoś nie ciągnie mnie do zamawiania ubrań przez internet. Czasami jestem niewymiarowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna, fajnie, że się nie zawiodłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boze jakie blade nogi

    OdpowiedzUsuń
  10. też chciałam u nich zamawiać po czym wszystkie też rzeczy znalazłam na aliexpress, przesyłka idzie dłużej, ale ceny nawet przez pół niższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej stronie, dzięki za info. :)

      Usuń
  11. Czyli, że miłe zaskoczenie sklepem? ;) ja w sumie mam przesyt tego sklepu, bo ciągle gdzies ktoś coś dodaje... Jakieś listy życzeń :D cieszę sie, że przeczytałam, że jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I sukienka, i koszula świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a skąd spodenki z ostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, wzorzyste :) Ja niczego z tego sklepu nie zamawiałam, chyba jednak wolę pomacać przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...