4 mar 2013

Czerpiąc przyjemność z zakupów.

Mimo, że centrum handlowe mam dosłownie pod nosem, ostatnio rzadko kiedy wychodziłam na zakupy, a jeśli już wychodziłam to i tak wracałam z pustymi rękami. Albo nic nie przykuwało mojej uwagi, albo przykuwało, ale tylko do momentu wejścia do przymierzalni- w zderzeniu z rzeczywistością stwierdzałam zazwyczaj, że wyglądam beznadziejnie, łapałam doła i wracałam do domu jeszcze bardziej wkurzona niż z niego wyszłam.

W ostatnim tygodniu znowu poczułam jednak co to znaczy czerpać radość z zakupów i odsuwając na bok kompleksy, zaczęłam cieszyć się buszowaniem po sklepach. Efekt? W końcu udało mi się zaopatrzyć w kilka nowości. Mało tego- cały czas czuję niedosyt i planuję kolejne ciuchowe polowania, oczywiście o ile czas mi na to pozwoli. :)

Oto co przywędrowało do mojej szafy:

Sukienka co prawda nowym nabytkiem nie jest, bo kupiłam ją już dawno, ale z racji tego, że jeszcze ani razu nie miałam jej na sobie i nie urwałam od niej metki, bo czekała na wiosnę, postanowiłam Wam ją pokazać. :) 

Bydgoszczankom niesamowicie polecam outlet Vero Mody na ulicy Gdańskiej, nie wiem czemu dopiero teraz go odkryłam, można tam znaleźć naprawdę genialne rzeczy w dużo niższych cenach! Za rurki zapłaciłam niecałe 40 zł, podczas gdy w Vero Modzie kosztowały wcześniej 170 zł. :) Są naprawdę genialnej jakości i bardzo wygodnie się noszą. Zajrzyjcie koniecznie!

Dodatki i akcesoria pokażę Wam w osobnym poście, bo jeśli o nie chodzi, to nie zakończyłam jeszcze swoich zakupów. :)

Przykuło coś Waszą uwagę? 

30 komentarzy:

  1. U nas w Szczecinie tez są dwa outlety Vero Mody i zawsze można coś fajnego znaleźc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze, w rurkach, kurteczce i koronkowej bluzce się po prostu zakochałam *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bardzo mi się podoba, a szczególnie ta koronkowa bluzka ♥ Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  4. na taki kolor spodni poluję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. koronkowa bluzeczka swietna :) czekam na jakis outfit z nia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania, kurtka i bluzka szczególnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy. Koronkowa bluzeczka jest powalająca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukieneczka jest bardzo fajna muszę się w taką zaopatrzyć;]

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja sie zakochalam w t-shircie bajka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bluzeczkę z Vero mody i ją lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten t-shirt z wąsem jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka i kurtka świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. o boze jak ja zawsze marzylam o bialych wieszakach i tej szafie!! bajka :)
    wszystko mi sie podoba, t-shirt i sukienka najabardziej.
    nie wiesz czy jest jeszcze dostepna??

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy sweterek bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna sukienka. Wiadomo, mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna okazja z tymi rurkami :) t-shirt i kurteczka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie żadnych outletów nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobycze! ja jakoś nie przepadam za kupowaniem ubrań... ciężko mi coś wybrać, dopasować do swojej (nie oszukujemy się NIE szczupłej figury) dlatego unikam takich ubraniowych sklepów, żeby się nie złościć, że jak coś nie jest za małe to znów źle leży itd.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką samą sukienkę, tylko czarną, ale chyba kupię jeszcze w innym kolorze, jeśli będą;) Wszystko mi się podoba, masz naprawdę świetny gust, szczególnie pierwsza bluzeczka urocza;) Ja też kupiłam już kilka rzeczy, ale jutro wolny dzień i zakupów ciąg dalszy;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurteczka z Vero Mody jest fajna ;) Czekam na dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka i kurtka są super! czekam na wiosnę i też już powoli zamieniam grube swetry na cienkie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci tego outletu Vero Mody :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam ostatnio fazę na zakupy, ciągle bym coś kupowała :) fajne łupy :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...