11 lut 2012

Lada chwila, lada moment.

Nareszcie. <3
Wierzę, że to będzie piękny wieczór! 

31 komentarzy:

  1. Piękne buty! Moja studniówka była 2tygodnie temu, była świetna atmosfera, po prostu niezapomniana biba! Tobie też takiej życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety, po zobaczeniu zdjęć byłam wręcz przekonana, że tu jakiś ślub się zbliża. ;-) Tylko mi nie pasowała długość tej sukienki... A tu studniówka. :-O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo troszkę tak zbyt biało wyszła na tych zdjęciach. :<

      Usuń
  3. Baw się zaje** ;)) Byle by Cię nie trzeba było odbierać z komisariatu później.. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o, moja siostra też ma dzisiaj studniówkę, pierwszy raz w życiu będę makijażystką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. baw się dobrze :) oby to była niezapomniana noc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. udanej zabawy ;) kreacja piękna !

    OdpowiedzUsuń
  7. udanej zabawy. Na pewno będzie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w końcu widać kawałek twojej sukienki nie mogę się doczekać całości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaa ; ) będziesz wyglądała niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, udanej zabawy na studniówce! Ps. sukienka musi być przepiękna! Ta koronka, te urocze guziczki... ahhhh :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej zabawy:))
    czekamy na zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Buuty są fantastyczne.;***
    Udanej zabawy. :* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej zabawy i czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapewne będziesz wyglądać Bosko ! :)
    miłej zabawy szczęściaro ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem jaką fryzurę w końcu wybrałaś, ale życzę boskiej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka, udanej zabawy, chociaż na pewno taka będzie. Pozdrawiam Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoją studniówkę będę wspominać do końca życia. To chyba najlepsza zabawa na jakiej byłam, bez zbędnego słodzenia... Naprawdę. Bawiłam się z osobą, którą kocham, byłam pięknie umalowana i ubrana, czułam się wspaniale, czego chcieć więcej? Jestem pewna, że Ty również będziesz się dobrze bawić. Taka impreza zdarza się raz w życiu (nie liczę tych studniówek, na których jesteśmy gośćmi). Pozdrawiam Cię serdecznie.

    P.S. Sukienka zabójcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowną masz sukienkę :) udanej zabawy !! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny zestaw! Udanej zabawy i koniecznie pokaż się we wszytskim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...