13 lut 2012

Wspomnień walizka.

Krótko mówiąc, było CUDOWNIE. Wytańczyłam się za wszystkie czasy (okazało się, że moja sukienka jest stworzona do tańca, a dokładnie do efektownych piruetów :D), radości było bez liku, a uczuć towarzyszących mi podczas poloneza nie jestem w stanie opisać. Mam masę zdjęć, bezcennych wspomnień i ... odcisków na nogach. Na pewno zapamiętam tę noc do końca życia! Cały czas miałam wrażenie, że odrywam się od codzienności i wszystkich porywam ze sobą... Czułam się niesamowicie. I strasznie żałuję, że ten studniówkowy czar już prysł... Za szybko, zdecydowanie za szybko.

Dziś zostawiam Was z kilkoma zdjęciami. Makijaż i paznokcie pokażę Wam przy następnej okazji.
 To zdjęcie do najpiękniejszych nie należy, robione z zaskoczenia (wybaczcie ten bałagan z tyłu), ale koniecznie chciałam pokazać Wam fryzurę i tył sukienki.


Ciąg dalszy na pewno nastąpi!
Zobacz także:
* Lada chwila, lada moment. <-- tutaj wszystkie elementy z osobna.

43 komentarze:

  1. pięknie wyglądałaś, sukienka przecudna, choć ja bym się nie odważyła iść w białej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wybrałabym inny kolor, ale jest ładna, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zakryłaś Wasze buźki. Sukienka bardzo ładna, wspaniale, że się wytańczyłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak do ślubu wyglądacie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:D też mi się tak pierw skojarzyło;) sukenka śliczna:) ale też pewnie wybrałabym inny kolor bo ta kojarzy mi się ze ślubną, ale oczywiście najważniejsze, że Ty się w niej dobrze czułaś i super wyglądałaś:)

      Usuń
  6. bardzo ładnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie trochę za bardzo ślubnie ..., ale i tak ślicznie ! :)
    studniówka mija zdecydowanie za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby u nas wybierali królową balu tak jak w USA, na pewno zgarnęłabyś koronę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę jak ślub :D w sumie mogłabym w takiej kiecce iść do ślubu... nie straszna mi krótka XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Ale rzeczywiście biel zostawiam na ślub :) Ale dziewczyny na mojej studniówce też były w kremowych i białych i bardzo ładnie wyglądały :) Twoja również piękna i pięknie w niej wyglądasz taki kolor podkreśla opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka cudowna!
    Zgadzam się, ze ślubna - moja chrzestna miała bardzo podobną (ten samo kolor, też koronka na górze i też zdobiona guzikami) na ślubie cywilnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna sukienka! Normalnie się zakochałam! :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest niesamowita, buty tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądałaś przecudownie <3 nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądałaś prześlicznie! Bardzo się cieszę, że ta noc była aż tak udana;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie prezentowałaś się ze swoim partnerem w parze. :) Buty masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądałaś cudownie, gdybym nie wiedziała wziełabym cię za panne młodą :P

    OdpowiedzUsuń
  20. To twoje naturalne wlosy? Czy farba? Jesli tak to jaka? Piękny kolorek!! prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowane. Jakieś 2,5 tygodnia temu farbowałam BLONDEM Garniera bez amoniaku. Już się wypłukały.

      Usuń
  21. przepiękna sukienka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka :) Taka trochę ślubna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wkurza cie to ze wszyscy pisza ze sukienka jak slubna?
    jaka jestes malutka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie pokazałaś buźki :) Bo ogólnie zdjęcia mega mi się podobają! Piękna sukienka, skromna, delikatna, dziewczęca.. taka romantyczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sonnaille wyglądałaś przecudownie! Bardzo kobieco i delikatnie. Na pewno krolowalas na calej 100dn! :) Sukienka, fryzura przepiekne! :) I te nozki, tylko pozazdroscic.
    Szkoda, ze tak malo outfitow wstawiasz. :( Prosimy o wiecej!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie elementy świetnie dobrałaś, a najbardziej podoba mi się Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) wloski miałaś ślicznie spięte.
      Na co krecilas?? :)

      Usuń
  27. Wyglądałaś pięknie.

    R.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam czy sukienka nie jest moze na sprzedaz ??
    Wrazie wu prosze o odp na maila
    Paolasz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...