29 lut 2012

Mieszanka tematyczna.

Właściwie powinnam zrobić to już przy okazji ostatniej notki- podziękować wszystkim za życzenia urodzinowe. Zarówno te wysłane na maila, jak i te zostawione w komentarzach. Padło tyle ciepłych słów, że mogę się tylko cieszyć, że to forma pisana i będzie można nie raz do nich wrócić. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. Jesteście niesamowite! :*

 
Mimo, że prosiłyście, prezentami chwalić się nie będę (bo nie zrobiłam nawet zdjęć), ale w ramach małej rekompensaty pokażę Wam jakie kwiatki dostałam. Nie wiem jak Wy, ale ja napatrzyć się na nie nie mogę. Prawda, że śliczne? <3


I trochę odbiegając od tematu- pokażę Wam coś jeszcze, bo miałam zrobić to właściwie już tydzień temu, ale jakoś nie było okazji. Mianowicie ozdobne serduszko z piernika. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Choć do jedzenia nadaje się raczej średnio. Zresztą szkoda by było takie cudeńko przetrawić, nie uważacie?


***
Nie wiem czy zauważyłyście, ale zaczęłam wprowadzać na blogu trochę zmian. Powiedzmy taki mały wiosenny porządek. Dodałam po prawej stronie informację na temat najchętniej czytanych w tym miesiącu postów, uporządkowałam trochę linki i pojawiła się też nowa zakładka w menu u góry- FAQ, która stopniowo będzie uzupełniana. Mam w planach zmienić też nagłówek i dodać tu trochę pastelowych kolorów, ale to dopiero niebawem. Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu i będziecie zadowolone. Za wszystkie sugestie, jeżeli takowe się pojawią, z góry dziękuję. :)

***
Strasznie się cieszę, bo wreszcie udało mi się dorwać cynamonowo-jabłkową świeczkę LaRissa. Długo na nią polowałam i w końcu jest! Pachnie dosłownie jak szarlotka. Mam z tej serii też wersję waniliowo-pomarańczową i owoce leśne. Obie równie smakowite. Uwielbiam świeczki. Cudownie umilają popołudnia i wieczory pod kocem. 


 ***
Na koniec trochę zapowiedzi. W najbliższym czasie możecie spodziewać się outfitu- jeszcze zimowego, a także postu z moimi ciuchowymi zdobyczami. Lada dzień pojawi się pewnie też notka w ramach projektu DENKO, poznacie zawartość sześciokątnego pudełka i będziecie świadkami mojego małego blogowego debiutu. Szykuję też dla Was niewielką niespodziankę, także zaglądajcie i wyczekujcie. :) 

 Tymczasem uciekam do chemii, a Wam polecam malinową herbatkę, albo gorące kakao i dobry film- taki duet właśnie mi się marzy...

23 komentarze:

  1. a kiedy notka z pytaniami????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze, ale spokojnie- na pewno się pojawi. :)

      Usuń
  2. kocham świeczki zapachowe, mm ;D
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. chemia- moja zmora studiów -_-.
    Widzę, że uwielbiamy te same świeczki z biedry =D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiatki, kobiety takie kochaja! *.*
    Serducho też swietne. :) Szkoda ze nie chcesz pokazac prezentow, ale juz ciesze sie na outfit takze wybaczam. :)

    co do ostatniego zdjecia- polecam czekoladę malinową do picia z biedronki. pycha!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tej walentynkowej serii z Mokate? Jeśli tak, to próbowałam. Rzeczywiście pycha. :)

      Usuń
  5. Nadrabiam zaległości- Kochana wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń!
    Śliczne kwaiaty i pierniczkowe serce:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajj tylko pozazdrościć Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chemia- moja zmora z liceum. Cieszę się, że te lata już za mną :) Z niecierpliwością oczekuję nowych notek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty. Świeczki z Biedronki też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty :)
    Ja zmykam na jeszcze jedną porcję zajęć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie wypiłam kakao i marzę o dobrym filmie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię te świeczki, jeszcze nie miałam tej waniliowo- pomarańczowej ale niedługo kupię. Zostałam Twoim obserwatorem nr 600 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o, właśnie piję kakao. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kwiaty ;) A ten pierniczek to do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile bym oddala za takie kwiatki. :)
    Sonnaille moglabys zrobic post o olejowaniu? bardzo prosze.
    Sama już nie wiem czy wierzyc w te cudowne wasciwosci olejow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam zrobić post, ale tak za około miesiąc, żeby pokazać pierwsze efekty. Ale jeśli masz jakieś pytania, to pisz śmiało, postaram się odpowiedzieć. :*

      Usuń
  15. ale się naczytałam, widzę że miałaś wene kochana :D

    Ja się zagapiłam i nie złożyłam życzeń :( Więc spóźnione, ale jak najbardziej szczere - wszystkiego co najlepsze, co sobie tylko wymarzysz !

    Ale tym filmem i kakaem narobiłaś mi ochoty.. mmm ! Chyba nie zasnę bez takiego seansu

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kwiatki są piękne , też niedawno miałam urodzinki xD
    Spóźnione ale szczere , Wszystkiego najlepszego , oby Ci się spełniły wszystkie Twoje marzenia ;**
    może sie zaobserwujemy ? ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. panna-maj, Alice , dziękuję. :**

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...