15 lut 2012

Zimowe szaleństwo.

Słodki buziak dla Was z zasypanego śniegiem Zakopanego! Mimo, że jazda na nartach sprawia mi niesamowicie dużo frajdy, w tym roku trochę ją sobie odpuszczam. Zmniejszam częstotliwość wypadów na stok, na rzecz intensywnych przygotowań do matury. Od rana siedzę w książkach i popijam kawkę, a popołudniami latam po sklepach. Drogerii jest tu pod dostatkiem! Krupówki to dosłownie raj dla wszystkich zakupoholiczek. Zamiast porządnych zakwasów, w tym roku będę mieć pewnie nowe buty i torbę mniej lub bardziej potrzebnych kosmetyków. Nie obędzie się też bez wieczoru z grzanym winkiem i wiedeńskimi kremówkami. Może nie będzie aż tak źle?

 A Wy pozwoliłyście sobie w tym roku na białe, zimowe szaleństwo?

PS. Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim postem i masę maili, które znowu do mnie napłynęły. Cholernie mi miło! :)
PPS. Pytacie jak spędziłam Walentynki. Niestety w samochodzie... Dziewięć godzin drogi, setki kilometrów, okropne zmęczenie i złe samopoczucie. Ale przecież co się odwlecze, to nie uciecze. Odbiję to sobie w przyszłym tygodniu. Odbijemy. W końcu nie tylko 14 luty, ale każdy inny dzień jest dobrą okazją do tego, aby powiedzieć sobie jakieś miłe słowo.

25 komentarzy:

  1. zazdroszczę zakopanego, też bym chciała :<

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety odkładam kasę na wakacje : ) i nici z ferii poza domem, ale odbije sobie później. tymczasem muszę przygotować się do matury :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia. :) marzy mi się Zakopane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie miałam w tym roku ferii (w związku z Euro :( ).Zazdroszczę wypadu i życzę miłej zabawy.Kocham zimę :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. W Zakopanem byłam tylko latem, ale kiedyś na pewno zimą się tam wybiorę :) Może chociaż górski kurort sprawi, że choć trochę polubię zimę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pięknego, śnieżnego Zakopanego, aaa! :) Zimą nie miałam okazji tam być, aż dziwne, bo kocham to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, piękny, calutki pokryty śniegeiem Zakopany ahhh... :)
    ja jeszcze w Zakopanym nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. milego wyjazdu kochana! :-) i walentynek! :-)
    i tak btw, mialabym prosbe- moglabys zrobic post o paznokciach? pokazac te swoje zele? bo na zdjeciu ze studniowki troche slabo widac niestety. :( z gory dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i jeszcze cena mnie interesuje, gdybys mogla.

      Usuń
    2. Nie mam zbyt dużego doświadczenia, bo dopiero dwa razy robiłam sobie akryle, także nie wiem czy jest sens pisać o tym post, ale zdjęcia oczywiście pokażę. Zapłaciłam 70 zł.

      Usuń
  9. to wam dobrze zakopane ale nie podróż to maskara jest tyle godzin jechac

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Zakopane oraz życzę miłego odpoczynku !

    Zapraszam na swojego bloga :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Zakopiec, a lata tam nie byłam. Miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakopaniec! <3 byłam i chcę jeszcze :D
    zapraszam do siebie + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba robić tak by każdy dzien był jak walentynki ! W koncu nie musi być święta, by było miło nieprawdaż ; ) ? Piękny ten Zakopiec, chce tam wrócić !

    OdpowiedzUsuń
  14. miłego pobytu w Zakopcu :)

    uwielbiam jeździć na nartach, ale niestety od kilku lat nie miałam okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, pojechałabym do Zakopanego na zakupy;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Zakopane. Dzieuję za buziaka z gór. ^^ No i miłego pobytu kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie :) Ja też Walentynki spędzę w innym dniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, zazdroszczę ci :)
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga. :D Wydajesz mi się być ciekawą osobą. Oczywiście dodaję do obserwowanych. Jeśli chcesz, możesz dodać też mojego.
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nie ma śniegu, +10 stopni :((

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...