13 mar 2012

Szafo, otwórz się!

Zajmuję się dziś czym mogę, żeby się tylko nie uczyć. Mam strasznego lenia! Popijam gorącą czekoladę i zamiast sięgnąć po zeszyt z WOSu sięgam po laptopa. I właśnie takim oto sposobem doczekaliście (bo jak się okazało mam też czytelników płci męskiej) się w końcu posta z nowościami, które przywędrowały ostatnimi czasy do mojej szafy. A właściwie to nie tyle przywędrowały, co sama je tam przytargałam. Na wielce ambitną notkę się nie zapowiada, ale jeśli mimo to jesteście ciekawi co ta za łupy, to zachęcam do czytania. :)

 Beż + kokarda = połączenie doskonałe. O tym, że kocham jasne kolory wiecie już doskonale. Słabość do kokard też miałam chyba od zawsze, ale ostatnio silniej dała o sobie znać. A wszystko za sprawą tych dwóch bluzek. Właściwie to bluzki i sweterka.

Od lewej- Butik 39,90 zł
Reserved 49,90 zł

Na zabój zakochałam się też w rozkloszowanych sukienkach. Są urocze. Mam już w swojej kolekcji dwie, ta jest trzecia, a kolejne powinny niebawem do mnie dotrzeć. Chciałam co prawda granatową, ale nie było już rozmiaru, więc ostatecznie zdecydowałam się na szarą.

H&M 59,90 zł 

Kupiłam też nowe rurki i spódniczkę bandażową. Mama mówi, że mam ich już milion dwieście, ale co ja poradzę, że tak strasznie mi się podobają?

Tally Weijl- 119,90  zł

Tally Weijl- 49,90 zł

To jeszcze nie wszystko, ciąg dalszy nastąpi. :)

Tymczasem już uciekam, bo laptop mi się rozładowuje, a nie bardzo chce mi się wstać po ładowarkę. Mówiłam- lenistwo pełną parą. Może mnie tu teraz nie być przez kilka dni, ale wrócę, wrócę. Trzymajcie się cieplutko!

34 komentarze:

  1. super ! :)
    spónica i kokardki na bluzeczkahc najbardziej podbiły moje serducho !
    Muszę lecieć też na zakupy, bo zaraz znó prejem wszystkie pieniądze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beżowa bluzeczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sukienusia!! Pokaz sie w niej. ;)
    rurki tez bardzo fajne, ciezko znalezc takie naprawde waskie. :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka piękna i koszulki też super

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam takich jeansów! :) a bluzeczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka z reserved wyglada fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wedlug mnie, spodnica najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kroje sukienek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka i sweterek <3

    ja tylko takie sukienki mogę nosić, ponieważ mam dość wydatny tyłek i dopasowane sukienki bardzo mnie wizualnie pogrubiają w tych rejonach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy :) Sweterek z RE - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne <3 zakochałam w tej z reserved!

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzeczki z kokardką świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba, a szczególnie sukienka i kokardki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam słabość do kokardek;) Są...takie słodki:P Zakupy fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie oficjalnie się zakochałam w tej sukience z H&M :D
    jeśli moje fundusze do mnie przywędrują to zdecydowanie lecę kupić :D

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy za wiele rurek i spódniczek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za duzo masz pieniedzy zeby tyle ciuchow kupowac?? troche przegiecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro ją stać to niech kupuje xd a może uzbierała? jej sprawa ile ma pieniędzy, nikomu nic do tego.

      Usuń
    2. Zdziwię Cię, ale NIE. Nie śpię na pieniądzach i nie kupiłam tego wszystkiego w przeciągu jednego dnia, tylko miesiąca.

      Usuń
  18. dziekuje dziekuje!:)
    musisz kliknąć w te zakładki, prościej Ci będzie z licznikiem online:D:D:D po polsku jest to zrozumiesz wszystko jak zrobić:)
    a w drugim też kliknij i tam sign in i zrób konto, dostaniesz kod html do wklejenia na strone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też mam ogromną słabość do kokard!
    w ubraniach staram się to trochę ograniczać, ale w bieliźnie muszą być obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ten sweterek z RE był w innych kolorach?? prosze odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Bodajże granat biel i coś z różem też było.

      Usuń
  21. No po co, po co ja tu właziłam... Chwila wystarczyła, żeby pokochać bluzkę Reserved

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczki prześliczne, uwielbiam kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękna ta spódnisia z zipem ;-)

    świetne zakupy !

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...