5 mar 2012

Zanim przyjdzie wiosna.

Już cieszyłam się, że wiosna zawitała do nas na dobre, ale dzisiejsze minus trzy za oknem od rana i konieczność skrobania szyb samochodu skutecznie pozbawiły mnie złudzeń. Na chodzenie w czółenkach i lżejszym płaszczyku chyba będziemy musiały jeszcze trochę poczekać. Oby nie za długo!

Ale z racji tego, że słońce póki co jeszcze cały czas miesza się z zimnym wiatrem i poranne przymrozki nie oddaliły się na dobre, postanowiłam skorzystać z ostatniej okazji i pokazać Wam swój zimowy płaszczyk.
Nie wiem czy pamiętacie, zamówiłam biały z Japan Style (KLIK) ale niestety był za cienki i musiałam poszukać czegoś innego. Jeżeli jesteście zainteresowane to wstawię Wam realne zdjęcie. Być może wystawię go też na allegro za jakąś niewielką sumę, bo na wiosnę mam aż dwa i trzeci mi w sumie niepotrzebny. Poza tym w bieli już się nachodziłam. Zobaczcie same.

Jest rozkloszowany, w kształcie litery A, ma dwurzędowe guziki, a po boku kieszonki. Ja nosiłam do niego czarne dodatki, ale myślę, że ładnie wyglądałby też z beżem albo brązem. Spróbuję w przyszłym sezonie, bo na pewno jeszcze się z nim nie rozstaję.

Płaczyk- Amisu
Szalik- hand made
Legginsy- Cubus
Rękawiczki- no name

Jak Wam się podoba? Chcecie więcej takich postów?

36 komentarzy:

  1. Dzisiaj rano słyszałam że "oby do czwartku" bo wtedy ma być już 15st i żadnych minusów w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Czekam na te ciepłe dni jak na zbawienie. Od razu chce się żyć. :)

      Usuń
  2. Śliczny masz ten płaszczyk :) Taki kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  3. Też liczyłam, że wiosna tuż tuż, ale poranne skrobanie szyb zmiotło te złudne nadzieje hehe. Tak, tak, chcemy wpisy z outfitami! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście chcemy posty z outfitami :)
    płaszczyk śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile kosztowal?? byly inne kolory? odpisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie pamiętam. Na pewno był jeszcze czarny. :( Ale coś około 250 zł.

      Usuń
  7. PRZEUROCZY!!! Wyglądasz w nim jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh w marcu jak w garncu jak to się mówi... :p trzeba poczekac na prawdziwa wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ten płaszczyk :) Super na Tobie leży. Nie sprzedawałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczęcy! nie sprzedawaj! :D
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprzedaję. :) Nie ten chcę sprzedać. Tylko ten z Japan Style, który był za cienki.

      Usuń
  11. Śliczny płaszczyk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. odsłoń buźkę ;* płaszczyk piękny i chcemy więcej takich postów

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny płaszczyk;) O tak tak, chcemy więcej!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny płaszczyk ;) Możesz go również połączyć z czymś mocniejszyn np. amarantem albo szafirem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hihihi;D;D;D
    a płaszczyk to Ty masz perfekcyjny, krój idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny krój płaszczyka, nie wiem tylko czy bym się skusiła na kolor biały:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszczyk masz :) Na prawdę bardzo dziewczęcy :D Pierwsze zdjęcia boskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny ten płaszczyk, ale pewnie w praktyce z kolorem białym jest ciężko... Ja już się nie mogę doczekać jak będzie 25 stopni a nie minus 3....:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam bardzo podobny płaszcz z tym, że jest niesamowicie gruby i jest w nim całkiem ciepło nawet przy baaardzo dużych mrozach!

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy cos nowego??

    OdpowiedzUsuń
  22. ślczny płaszczyk - bardzo fajny kolor na chłodne dni (:

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor płaszczyka jest swietny :) byle do przyszlego tygodnia...ponoc ma byc wiosennie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć. Zapraszam na rozdanie u mnie: http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie.html Może coś Ci się spodoba. Szanse są duże, bo póki co jest mało osób.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny płaszczyk, uroczy i dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...