11 mar 2012

Spowiedź szczera.

Zanim na dobre pochłonie i mnie i Was cotygodniowy wir pracy, nauki i obowiązków, nadchodzący wraz z końcem każdego weekendu, zostawiam Was z jeszcze jednym postem. Dzisiaj będzie trochę bardziej prywatnie, ale spokojnie- nie odchodzimy zbyt daleko od ukochanych przez Was tematów kosmetycznych. Pora bowiem na TAG Siedem Urodowych Grzechów Głównych, który przeokropnie mi się spodobał. A więc czas na małą spowiedź, zaczynamy!

Za otagowanie pięknie dziękuję Magdzie i Ani. :*


 1. CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Nie kupuję drogich kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, w zupełności wystarczają mi te drogeryjne. Natomiast lubię inwestować w dobre perfumy. W końcu są jak drugie ubranie. Kocham słodkie, trwałe, oryginalne zapachy i nigdy nie szkoda mi na nie pieniędzy. Ale jeżeli miałabym zapłacić tyle za chociażby krem to chyba pękło by mi serce. 
Najtańszy kosmetyk jaki posiadam? Tutaj chyba nie wymyślę nic nowego, są to na pewno lakiery do paznokci. Kupuję je wręcz nałogowo, dlatego nie mogą być drogie.


2. GNIEW
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia? 

Oprócz perfum i  lakierów do paznokci kocham wszelkiego rodzaju mazidła- balsamy, kremy, masła do ciała. Mogłabym używać ich milion razy dziennie. 
Nienawidzę natomiast kolorówki z milionem błyszczących drobinek i maskar, które sklejają rzęsy. 
Kosmetyk najtrudniejszy do zdobycia... Chyba paletka cieni Hean. Gdyby nie wymianka z Zoilą, to pewnie nigdy bym jej nie miała.


3. OBŻARSTWO
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?

Wszystkie, które pachną słodko! Uwielbiam zapach wanilii, kokosa, karmelu, cynamonu, czekolady, truskawek z bitą śmietaną i mleka z miodem. Mniam!


 4. LENISTWO
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa? 

Szczerze powiedziawszy nic nie przychodzi mi do głowy. Czasami, gdy jestem zmęczona zdarza mi się zapomnieć o kremie do stóp albo peelingu, ale to naprawdę sporadycznie, a nie jakoś nagminnie.

5. DUMA
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?

Perfumy, zdecydowanie. Uwielbiam ładnie pachnieć. 


6. POŻĄDANIE
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Pytanie moim zdaniem trochę bez sensu, bo nijak się ma do urody. Ale na pewno jest to wzrost, zapach i dłonie. Mam jakiegoś hopla na ich punkcie. Pewnie dlatego, że moje są wiecznie zimne. 


7. ZAZDROŚĆ
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?

Wszystkie! Jeszcze się nie zdarzyło, żebym dostała kosmetyk, który by mi się nie spodobał, albo mnie nie ucieszył. Najczęściej dostaję chyba balsamy i żele pod prysznic, a to przecież zawsze się przydaje.

Jako, że odpowiadam na ten TAG chyba już jako ostatnia, to pozwolę sobie nie przekazywać pałeczki dalej. Jeśli natomiast któraś z Was jeszcze nie brała udziału w zabawie, a ma na to ochotę, to może czuć się przeze mnie wyróżniona. :)

Ściskam Was mocno, trzymajcie się i korzystajcie ile się da z wolnego popołudnia.
Buziaki! :*

13 komentarzy:

  1. Chyba mamy podobny gust zapachowy - też uwielbiam słodkie perfumy, balsamy, kremy... Czasami do tego stopnia, że męczę ludzi dookoła siebie :D. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze tak zradko piszesz takie posty. :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, kiedy ja w końcu się wezmę i odpowiem na tagi? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się ten post, świetnie dobrane zdjęcia(takie subtelne) i piękne rysunki. Też nie przepadam za kolorówką z milionem drobinek i brokatu, ale akurat usta, które przedstawiłaś podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zapachy jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również;) zapraszam do siebie na mały konkursik;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez kocham zapach wanilii i kokosa <3 Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to Twoja kolekcja zapachów na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. :< Ale zrobię pewnie kiedyś post o mojej. :)

      Usuń
  9. uwielbiam perfumy tak samo jak ty :) warto w nie zainwestować, uwodzą i kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfumy są dla mnie nr 1 - są warte każdych pieniędzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam ciekawa, czy to Twoje perfumy na zdjęciu ;)
    W wielu punktach zgadzam się z Twoją spowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że nie wydajesz dużo na kosmetyki. Bardzo mądrze mówisz o wszystkim i to w Tobie bardzo lubię! ;*
    Ja nie brałam udziału w tego typu zabawie. ; )
    Zapraszam do mnie na bloga:
    http://i-think-about-cosmetics.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło. ;*

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...