18 mar 2012

Bo na smutki najlepsze zakupy.

Nie pomaga kakao, ani ptasie mleczko Milki, ostatnia nadzieja w zakupach- na które też nie ma dziś raczej szans (pomarzyć zawsze można!). Ale właśnie przypomniało mi się, że nie pokazywałam Wam jeszcze paru drobiazgów, które kupiłam już jakiś czas temu. Właściwie to kawał czasu temu. Swoją drogą, nie wiem jak to się stało. Wydawało mi się, że jestem ze wszystkim na bieżąco. Ale nie gniewacie się, prawda? W końcu kto nie lubi hauli kosmetycznych! To nic, że trochę spóźnionych.

Lakiery. Pierwszy trzy to przepiękne pastele, idealne na wiosnę. Ostatni może trochę mniej wpasowuje się w nadchodzącą porę roku, ale właściwie to kto powiedział, że szarości wskazane są tylko jesienią? Mnie się podoba. A Wam?
Od lewej- #Essence multi dimension #74 FALL FOR ME, My secret #147 LAVENDER i #144 VANILLA, Essence 50's Girld Reloaded #05 YOU'RE A HEART BREAKER (nosiłam go ostatnio i nawet zrobiłam zdjęcie, także niebawem będziecie mogły zobaczyć jak prezentuje się na paznokciach).

Teraz czas na kolorówkę. Po nieudanej, krótkiej przygodzie z nową maskarą Rimmela Scandaleyes, wróciłam do swojego sprawdzonego Colossala. Jak na razie nie znalazłam lepszego tuszu do rzęs, ten sprawdza się u mnie najlepiej.
Drugim produktem jest potrójny zestaw matowych cienie do powiek w neutralnych kolorach od PAESE #101. To moje trzecie podejście do kolorówki tej firmy. Miałam już podkład (ale niestety okazał się dużo za ciemny i się go pozbyłam), a także przepiękną szminkę w odcieniu #5 Sexapil. Na temat cieni nie chcę na razie mówić zbyt dużo, bo mam zamiar przygotować dla Was post o swoich ulubionych produktach do makijażu oczu i tam wspomnę o nich trochę więcej.

Post dodany jest automatycznie. Teraz pewnie leżę jeszcze w łóżku i przeskakując kanały popijam poranną kawę. Miłego dnia!


PS. Nie wiem czy zauważyłyście, ale zmieniłam trochę wystrój bloga. Pojawił się nowy nagłówek, zgodnie z Waszymi sugestiami postanowiłam wykorzystać motyw Dzwoneczka. Mam nadzieję, że Wam się podoba. :)

43 komentarze:

  1. bardzo fajne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te lakiery MySecret i są to jedne z moich najulubieńszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobilas ochoty na truskawki!!! :P Gdzie dorwalas jeszcze ten lakier z limitki?? U mnie nie ma ich juz dawno. ;/
    sliczny naglowek, wiosennie sie zrobilo!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też teraz już ich w Naturze nie ma, mam go już naprawdę kawał czasu.

      Usuń
  4. Oj ja też czuję chandrę i z chęcia wybrałabym się pobuszować po sklepach, ale zapewne jakbym zobaczyla potem ile wydalam...mialabym jeszcze wieksza chandre:P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne lakiery,
    ja niestety zawiodłam się ostatnio na tuszu Collosal :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę pastelowe lakiery :) Od razu zrobiło się jakoś bardziej wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też zakupy super działają na smuty;D;D;D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek mi się bardzo podoba! ;) Hmm pastelowe lakiery ah ah ah! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzwoneczek bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wiedziec, ze Paese ma zestaw matowych cieni i w to naprawde fajnych kolorach:-)
    Milego dnia:-) i zycze Ci abys przegoniła wszystkie smutki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć faktu, że zakupy mogą Ci pomóc..
    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że pomogły, nie byłam na żadnych zakupach. Nie czytaj między wierszami...

      Usuń
  12. Zakupy są zawsze dobre na wszystko :)
    Nowy nagłówek - bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna zmiana!:)
    uwielbiam maskary maybeline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te Twoje drobiazgi ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Te trzy pierwsze lakiery od lewej bardzo mi się podobają :) Sama chętnie bym u siebie takie zobaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny nowy layout bloga;) Sliczny;)

    A te lakiery to super wygladałyby razem wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny nagłówek<3 Piękne te lakiery My seacret:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te lakiery z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki śliczny nagłówek, uwielbiam dzwoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pomaga Ptasie Mleczko?:( Musi być kiepsko, bo u mnie Ptasie Mleczko (ale śmietankowe Wedla) jest ostatecznością i jeśli nie pomaga, to znaczy, że jest rzeczywiście źle.
    Nawet zakupy nie rewanżują jego słodkości, ale jeśli na Twoje smutki najlepsze zakupy, to rób ich możliwie jak najwięcej!:) Świetne kolory tych lakierów. A na takie śniadanie miałabym ochotę, tylko jest mały problem... nikt mi go nie zrobi, a samodzielnie wykonane nie smakuje tak samo. ;)
    Pozdrawiam,
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam zakupy, ale jak jestem smutna, to nawet to nie pomaga...
    A wystrój bloga mnie sie jak najbardziej podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny masz ten nick, wreszcie nagłówek który go odzwierciedla. Też uwielbiam colossala. Gdzie kupiłaś te cienie? Ile kosztowały? Proszę o odpowiedź.

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małej drogerii w swoim mieście. Bodajże 14-15 zł.

      Usuń
  23. ciekawa jestem lakieru z essence. :) ładny nagłówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że się Wam podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy pomagają zawsze :)
    Dzwoneczek! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Colossala;) Nagłówek jest śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super lakiery takie wiosenne pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju piękne pastele ! ja właśnie szukam takowych na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a mi się poprzedni nagłówek podobał bardziej :(

    ja wczoraj miałam tak zły humor, że nawet nie byłam w stanie nic kupić bo wszystko co wzięłam do ręki mnie wkurzało :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Troche Ci sie pierwsze zdjecie przestwietlilo.

    OdpowiedzUsuń
  31. tusz mam i polecam :)
    pozdr, byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ten drugi lakier najładniejszy! :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U MNIE KONKURS! DO WYGRANIA KOPERTÓWKA ORAZ KOLCZYKI! SERDECZNIE ZAPRASZAM:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama lubię poprawiać sobie humor zakupami :) Zawsze pomaga :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A jakiej farby szukasz.

    A alterra na chwilę obecną sprawdza się bardzo dobrze xD

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...