15 sie 2013


Słowo pisane ma ogromną moc i przekonuję się o tym prawie za każdym razem, kiedy otwieram swoją skrzynkę mailową. Dostaję od Was coraz więcej wiadomości, a mimo to każda kolejna jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem i sprawia mi ogromną radość. Nie wiem czym zasłużyłam sobie na takie "wyróżnienie", skąd w Was tyle sympatii do mojej osoby i jak udaje się Wam przekazać mi tyle uśmiechu i pozytywnej energii, ale wierzcie lub nie- cieszę się jak dziecko na każdy bliższy, mailowy kontakt z Wami. Rety, jak ja to lubię! :)

Wasze wiadomości nie tylko cieszę, nie tylko podnoszą na duchu i ogromnie motywują, ale uskrzydlają! Tak, to chyba dobre słowo! :) Nie raz zdarzyło mi się siedzieć ze wzrokiem wlepionym w monitor i zastanawiać się "co ja mam teraz odpisać?" Czasami nie odpisuję od razu, nie zawsze mam czas, nie zawsze wiem jakich słów użyć, bo proste "dziękuję" wydaje się być za mało odpowiednie...

Ale naprawdę szczerze DZIĘKUJĘ! Może zabrzmi to banalnie, ale utwierdzacie mnie w przekonaniu, że blogowanie naprawdę ma sens! Nie tylko sprawia przyjemność, nie tylko wypełnia wolne popołudnia, ale naprawdę ma sens. :)

Chciałabym przekazać Wam tym postem chociaż cząstkę tej pozytywnej energii, którą dostałam od Was, ale wydaje mi się to wręcz niemożliwe, więc pozostaje mi tylko powiedzieć, że SUPER ŻE JESTEŚCIE i zaprosić Was na moje kolejne posty!

Ściskam i całuję
 
PS. Kawy na razie pić nie mogę, ale na soczek i zakupy w Bdg chętnie się wybiorę. :))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...