26 wrz 2013

Po pomoc do Dr Stopa.

Wspominałam Wam, że mam prawdziwego hopla na punkcie kremów do stóp? Jeśli nie, to robię to teraz. :) Uwielbiam dbać o swoje stopy, ich nawilżanie stało się moim cowieczornym rytuałem. Cenię sobie kosmetyki, które działają skutecznie i na dłużej niż jedyne pierwsze dziesięć minut po aplikacji. Nie mam nic przeciwko, aby krem do stóp był gęsty, treściwy czy pozostawiał po sobie lekki film. W tym wypadku im tłuściej tym lepiej!

Przedstawiam Wam dzisiaj swojego faworyta, który od jakiegoś czasu mieszka w mojej kosmetyczce i zdążył zawładnąć już nie tylko moimi stopami, ale i sercem. ;) Przed Wami Dr Stopa!


Krem mieszka sobie w standardowej tubce, której pojemność jest całkiem spora, bo zawiera aż 100 ml produktu. Nawet przy częstym, codziennym stosowaniu produkt ten jest bardzo wydajny i spokojnie wystarczy nam na kilka dobrych tygodni. Wszystko za sprawą dość gęstej konsystencji, pomimo której krem dobrze się rozprowadza i całkiem nieźle się wchłania, choć pozostawia na stopach delikatną warstewkę ochronną, którą ja osobiście w produktach tego typu bardzo sobie cenię, szczególnie jeśli używam ich na noc. Rano moje stopy są mięciutkie, gładkie i wyraźnie nawilżone, choć trzeba tutaj zaznaczyć, że nie mam większych problemów ze skórą stóp ani ze zrogowaceniami. Warto też pamiętać, że krem to tylko krem i sam nie zdziała cudów, ale w połączeniu z dobrym peelingiem i tarką, a jeszcze lepiej z kąpielą z dodatkiem soli i nawilżającego olejku, którą zafundujecie od czasu do czasu swoim stopom, może dać całkiem fajne rezultaty. ;)


Krem zawiera 15% mocznik i to już na drugim miejscu w składzie, za co ogromny plus! Pachnie delikatnie i bardzo przyjemnie, a jeśli chodzi jeszcze o nawilżenie, to szczególnie dobrze spisuje się w połączeniu z bawełnianymi skarpetkami, które warto założyć na noc. :) Cena kosmetyku to około 14 zł, znajdziecie go w większości drogerii.

Jestem z niego bardzo zadowolona i bardzo go Wam polecam!


PLUSY:
+ krem przy codziennym stosowaniu dobrze nawilża, wygładza, zmiękcza stopy
+ dobrze się rozsmarowuje i całkiem szybko wchłania
+ 15% mocznik na drugim miejscu w składzie
+ wydajność
+ gęsta, treściwa konsystencja 
+ cena 

MINUSY:
- pozostawia delikatny film, który nie wszystkim może odpowiadać (ja bardzo go lubię) 

 Podzielicie się ze mną swoimi patentami na piękne i gładkie stopy? :) 

PS. Post dodany jest automatycznie, teraz najprawdopodobniej rozpakowuję swoje manatki w Bydgoszczy i urządzam wielkie sprzątanie. Pozdrawiam więc wraz z mopem i dziesiątkami kartonów. ;)

20 komentarzy:

  1. Dla moim stópek idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie używam żadnego kremu do stóp, może czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś kosmetyki do stóp z tej serii i miło je wspominam. Aktualnie zużywam zapasy kremów do stóp Avon. Niestety ich jakość nie powala i więcej po nie sięgać nie zamierzam. Wyjątkiem jest krem o zapachu lawendy, który już dawno mi się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  4. I pomyśleć, że musiałam zrezygnować z mieszkania w Bydgoszczy. :( Teraz pewnie też rozpakowywałabym swoje duperele, a tak w niedzielę jadę je spakować.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie idealnie sprawdza się krem Propodii z mocznikiem:) Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię floslek ale nie miałam nic z serii dr stopa

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten krem i również byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje stopy uwielbiają mocznik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny się wydaje:-) owocnego sprzątania:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również miałam i mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tego kremu, ale z racji, że również mam fioła na punkcie stóp to rozejrzę się za nim :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię mocznik w kremach do stóp, teraz mam Lirene 30%. Wchłania mi się całkowicie, co miało duże znaczenie latem. Polecanego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ostatnio go zamówiłam i mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go jeszcze, ale wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wierna mojej neutrogenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdecydowanym ulubieńcem do stóp jest maść ochronna z wit.A, nic nie dawało takiego efektu jak ta maść:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale na zimę może się dobrze sprawować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam masła z organiqe z masłem shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będzie mnie, ale co jakiś czas przyjadę. :) Nasza kawa jest aktualna!:D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...