6 gru 2013

Mikołaj chodził w Rossmannie. :))))

Lubicie Mikołajki? Ja wyczekuję ich prawie tak samo mocno jak Bożego Narodzenia, darzę ten dzień jakimś bliżej niewyjaśnionym sentymentem... I choć nie czyszczę już butów i nie podglądam przez szybkę czy starszy Pan w czerwonym płaszczu i z białą brodą nadchodzi, jak to było za czasów kiedy wierzyłam jeszcze w jego istnienie, to nadal widzę w tym dniu coś magicznego. Kojarzy mi się z pierwszym śniegiem, pyszną gorącą czekoladą i niecierpliwym odliczaniem dni do Świąt przy pomocy adwentowego kalendarza.

Listu do Mikołaja w tym roku nie pisałam. Założyłam za to, że ma umiejętność czytania mi w myślach i po cichu zażyczyłam sobie zaliczyć dzisiejsze kolokwium z alkacymetrii. Albo trochę się przeliczyłam co do tych umiejętności, albo to Święty nie dogadał się z Dr X, bo poszło mi delikatnie mówiąc- średnio. :P Muszę Wam jednak powiedzieć, że nie czuję się jakoś specjalnie pokrzywdzona, mój prywatny Święty Mikołaj pamiętał o mnie jeszcze "zawczasu" i na początku -40% przeceny w Rossmannie zasponsorował mi "małe" zakupy. Dziękuję M.! :*

Jesteście ciekawe co przywędrowało do mojej kosmetyczki? Po tym (za)długim i niezupełnie koniecznym wstępie zapraszam do oglądania! 


Jeżeli pamiętacie TEN post, w którym opowiadałam Wam o swojej liście zakupów i produktach wartych uwagi, które możecie dorwać w Rossmannie, to teraz już wiecie, że moje zachcianki zostały w 100% spełnione. Kupiłam (tfu- dostałam!) wszystko co kupić zamierzałam, obyło się też bez nadprogramowych wydatków, dlatego nie dość, że jestem mega zadowolona, to jeszcze i dumna. ;)
  • Maskara Colossal Volum Express MAYBELLINE
  • Rozświetlający korektor pod oczy Match Perfection RIMMEL #030 Classic Beige
  • Błyszczykowa pomadka Lovely #01
  • Nawilżająca pomadka WIBO Eliksir #05
  • Automatyczna kredka do oczu MISS SPORTY Mini-Me Eyeliner #
  • Lakiery do paznokci WIBO
  • + prezent od mamy: Bronzer Delice de Pudre BOURJOIS #52
A teraz pozwólcie, że zasypię Wam zdjęciami. :)


O czym chciałybyście poczytać najpierw? :) 

PS. Koniecznie pochwalcie się co Wy znalazłyście dzisiaj w butach!
!!! PS2. Jadę jutro do dermatologa do Warszawy na wizytę po sześciomiesięcznym leczeniu wypadania włosów, trzymajcie za mnie kciuki! Niebawem pojawi się mały update odnośnie mojej walki z wypadaniem, wszystkich zainteresowanych proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. :)

32 komentarze:

  1. Ja jeszcze na swojego Mikołaja czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie mikołaj nie przyszedł i już pewnie nie przyjdzie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliksir z Wibo i tusz Maybelline uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladka z Bourjois baaardzo za mną chodzi, ale aktualnie mam 3 bronzery, których chyba nigdy w życiu nie zdążę zużyć;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne prezenty! Podobają mi się szminki i bronzer, który sama miałam sobie kupić, nawiasem mówiąc. ;) A zieloną kredkę do oczu mam i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bronzer jest kosmiczny, serio, świetnie wygląda! a jak z kolorem, jest chłodny, bez kolorów ceglanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej mimo wszystko ciepły, ale mnie to nie przeszkadza. :)

      Usuń
  7. postarał się ten mikołaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Mikołaj w postaci Mamci dość skromny. Zażyczyłam sobie tylko na tej promocji zielony tusz z Wibo :) twoje prezenty bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder brązujący mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci tego bronzera! Szkoda mi na niego kasy, tak samo na prezent zawsze wolę coś innego, ale jego zapach... Wszędzie widzę te pomadki z Wibo i kusi mnie, ale obiecałam, że nie będę wydawać pieniędzy na nadprogramowe rzeczy :) Mam urodziny 7 grudnia dlatego prezenty są zawsze łączone mikołajkowo-urodzinowe ^^ Ale na spóźnionego mikołaja życzę sobie zaliczenia rysunków i ustawiania sprzętu w trakcie śnieżycy za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawsze było szkoda, chorowałam na niego kupę czasu. Ale w końcu mam, jest świetny! :)

      Usuń
  11. Ja zakupiłam m.in. też Wibo eliksir, tylko nr 09 :) Pomadki z Lovely kupowałam podczas ostatniej promocji i też je lubię :) Ta czekoladka z Bourjois kusi od dawna, jeszcze jak bym umiała używać bronzer to może bym się na nią skusiła... ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie niestety mikołaj przychodzi dopiero na gwiazdkę/ale cierpliwość to jedna z najdroższych cnót ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z chęcią poczytałabym o bronzerze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie jak sprawdzi się ten korektor :) Muszę w końcu spróbować pomadki eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Eliksir cały czas czatowałam a gdy ją kupiłam to mało co ją używam... nie jest rewelacyjna dla moich problematycznych ust :( niestety... A Lovely efekt błyszczyka jest całkiem w porządku ale również ze względu na nieciekawy stan ust nakłądam go na coś ochronnego. Ciekawe zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne produkty
    ja byłam grzeczna też co nie co dostałam, muszę wszystko zebrać do kupy i porobić zdjęcia, a zajmie mi to trochę:P
    powodzenia na wizycie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sama sobie byłam w tym roku Mikołajem - mam duuużo nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny przed Mikołajkowy prezent :) mój mam nadzieję,że lada minuta do mnie dotrze, taki spóźniony troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kosmetyki! Ja znam jedynie ten tusz Mazbelline, jest naprawdę bardzo fajny!
    Niestety tu gdzie mieszkam Mikołaja obchodzi się bardzo skromnie. Raczej na gwiazdkę przykłada się wagę do prezentów...

    OdpowiedzUsuń
  20. ho ho ho! ile nowości :) mam chrapkę na ten bronzer, ale boję się, że nie będzie mi pasował. Nie jestem przyzwyczajona do brązujących kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. No taki Mikołaj to jest fajny :) Czekoladka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie Mikołaj obdarował pięknymi perfumami Celine Dion i uroczymi skarpetkami :) pokazałaś świetne kosmetyki, używałam kiedyś tego tuszu :) natomiast bardzo kusisz mnie tymi pomadkami.. którą na pierwsze testy poleciłabyś bardziej? wibo czy lovely? :)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo ma według mnie ładniejszy kolor, a pod względem właściwości i zachowywania się na ustach obie idą właściwie łeb w łeb. :)

      Usuń
  23. Ja na -40 nie kupiłam nic :) Z Twoich produktów uwielbiam pomadkę z Lovely, mam numerek 4, ale może skuszę się na tą jedyneczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kredek z miss sporty nie znoszę, czy Twoja też jest taka twarda podczas malowania oka?
    Chciałabym poczytać o korektorze i czekoladce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, według mnie wcale nie jest twarda, super się rozciera. :)

      Usuń
  25. Świetne rzeczy ;) Ja też uwielbiam Mikołajki, a kalendarz adwentowy chętnie kupiłabym nawet teraz, na "stare lata" ;D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...